مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد
مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد

نامه ای برای تو (1)

سلام مامانم خوبی گلکم؟ 

میدونم الان با خودت میگی چرا دارم اینجا می نویسم اینجا که کسی نمیخونه !! 

آخه دلبندم پسرم،دخترم نمیدونم چی هستی اما من فقط واسه تو می نویسم واسه تویی که الان خیلی وقته منتظر اومدنتم اما تو داری واسه مامانی وبابایی ناز میکنی و نمیای 

عیبی نداره عزیزم ناز کن که نازت خریدار  داره بدجووووووووووووور 

عسلم امروز نمیدونم چرا حس کردم تو هستی تو وجود من رفتم بی بی چک گرفتم و اومدم خونه تست کردم اما نبودی  

البته می دونم زود بوده واسه اینکار اما چه کنم که درد انتظارت منو بی قرار کرده. 

نمیدونی وقتی دیشب تو تلویزیون یه نی نی نشون داد بابایی چه ذوقی کرد اما من دلم هری ریخت پایین واسه این کار بابایی 

نمیشه زودتر بیای؟؟؟؟؟؟؟بابایی منتظرته خیلی دوست داره هرچه زودتر تو رو ببینه. 

از خدا بخواه تا زودی تو رو واسه ما بفرسته. 

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva شنبه 21 دی 1392 ساعت 13:58 http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

عزیزم...
کی گفته که کسی تو رو نمی خونه؟
من تنهایی تو_ گرچه هنوز تو موقعیتت نیستم_ درک میکنم.
من به چه اسمی لینکت کنم که تنها نباشی؟
مادر خوب و مهربونِ من!

عزیزمی ممنون که وقت گذاشتی برام.
فدااااااااات.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.