مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد
مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد

نامه ای برای تو (2)

سلام عشق من خوبی عزیزم؟ 

مامانم جات خوبه اون بالا پیش خدا که خبری از من نمیگیری؟ 

چرا بی رحم شدی بیا دیگه مگه نمیبینی چقدر منتظرتیم منو بابایی خیلی دلمون میخواد تو رو داشته باشیم بیا دیگه ناز نکن. 

عسلم چند شب پیش خاله جون خوابت رو دید گفت نی نی ناز من تو شکمم بوده یعنی میشه یه روز این صحنه واقعی باشه نه رویا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! 

راستی نی نی جونی بابایی این هفته کلی واسه خونه خرج کرده تا خوشکل بشه دیوارا رو کاغذ دیواری کرد و کف خونه رو هم پارکت کرد تا تو میای خونه خوشکل باشه بابایی میگه اگه نی نی بیاد دنیا رو به پاش می ریزم 

بیا دیگه ببین بابا واسه اومدن چقدر کار میکنه. 

نی نی جونی چرا این هفته از خدا نخواستی تا تو رو برام بفرسته؟به جاش پری خانوم اومد 

تازه شانس بد من دکی جونم نبود که من برم پیشش بازم باید یه ماه صبر کنم و بدون دارو باشم 

میگم یعنی میشه این ماه بدون دارو و درمان و دکی بیای؟؟؟ 

راستی خوشکلم مامان این هفته میخواد بره تهران پیش زندایی جونی آخه عروسی داداششه ما هم دعوتیم اما بابایی نمیاد اخه کار داره من همرا خاله جون اینا میرم. 

دیگه باید برم خداحافظ نفسم زودی بیا که بدون نفس زندگی مشکله.

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا شنبه 21 دی 1392 ساعت 13:54 http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

سلام؛
آخی جونم!
منم منتظر هستم که بچّه م دنیا بیاد. ولی هنوز نه باباش هست و نه زندگیِ مشترک.
غصّه نخور؛ دنیا میاد، میام با هم ببریمش واکسن بزنه، بریم پارک...
اصن همبازیِ پسریِ من میشه!

سلام مرسی عزیزم خوش اومدی.
انشالله شیوا جون خیلی احساس تنهایی میکنم.
انشالله هم باباش میاد و هم زندگی مشترک و هم خودش.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.