مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد
مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد

نامه ای برای تو(3)

سلام مامانم خوبی عزیزم؟ 

عزیزکم مامانی امشب خیلی دلش گرفته  

حالش گرفته شد وقتی بابایی امشب تنهاش گذاشت 

بابایی هر شب میره سرکار تا نیمه های شب فقط 5 شنبه شب هاتعطیله اما بابایی نامردی کرد امشب به جای اینکه با هم باشیم با دوستاش رفته بیرون 

می بینی نفسم مامانی چه قدر تنهاست   

نمیدونی مامانی امشب چه برنامه هایی داشت  

قرار بود با بابایی 2 تایی بریم بیرون و بعدش بیایم خونه و من پیتزا درست کنم و 2تایی باهم بشینیم پای تلویزیون و برنامه مورد علاقه بابا رو ببینیم و با هم شام پیتزا بخوریم اما حیف نشد 

بابایی زد همه رو خراب کرد. 

دلم از بغض سنگینی میکنه اما نمیدونم چرا نمیشکنه تا آروم شم 

می بینی مامانی هنوز غرور داره و هر موقع از دست بابایی دلخوره گریه نمیکنه 

گریه هاش فقط واسه نبودن فرشتشه 

فرشته مامان تو پس کی میخوای بیای و مامانی رو از تنهایی در بیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

دلم تو رو میخواد چرا نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
shiva جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 12:30 http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

سلام مامانی!
ولنتاینتون مبارک.
ایشالّا که با همسرتون سالیانِ سال، عاشقانه زندگی کنید و ثمره ی عشقتونو ببینید.

سلام شیوا جان
مرسی عزیزم بر تو هم مبارک باشه.
مرسی از دعای قشنگت

sara جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 01:51

بی خیال عزیزکم.منم هشت سال منتظر اومدنش بودم و حالا که اومده حتی وقت نمیکنم موهامو شونه کنم..باور کن.. همش مثل جوجه دنبالمه و جیک جیک میکنه.تا میتونی موهاتو شونه کن و از تنهایی هات لذت ببر که منتظرم و ایمان دارم که به زودی دامنه مهربونت با قشنگترین جوونه سبز میشه و حتی نمیتونی موهاتو شونه کنی و اونوقته که مثل الانه من اول خدا را شکر میکنی و بعد هم میگی ای دل غافل و برای همیشه قلبت بیرون از سینه ات میتپه. "حاجت روا باشی"

سلام عزیزم .
خداروشکر ثمر ه صبرتو گرفتی خدا برات حفظش کنه
مرسی عزیزم

shiva جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 19:47 http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

سلام:
کجایی آخه؟
چرا به روز نمی شی؟
بیا مطالبِ شاد بذار، باهم تولّدِ خودت یا همسرتو جشن بگیریم، یه کارِ شادی بکنیم...
همه ش که نباید بیای غماتو بنویسی.
به روز شو ببینم!
زود!

سلام عزیزم
ببخش گلم نتم مشکل داشت
چشم عزیزم سعی میکنم از شادیهامم تو وب بنویسم

shiva شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 23:07 http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

اِوا؟
سلام؛
بیا اینجا ببینم:
چی شده؟ نبینم ناراحت باشی...
ای بابا! آقایون همیشه ی خدا کارشون به هم زدنه. ولشون کن.
البتّه می دونم سخته، ولی جدّی نگیر.
بچّه... من خودم عاشقِ بچّه هام ولی...
هیچی اندازه ی خودِ آدم نمی تونه ازپسِ اینجور تنهایی ها بربیاد؛ حتّا اگه اون موهبتِ الهی باشه!
از اون موهبت به آدم نزدیک تر، وجودِ خودِ آدمه.
وجودت رو محکم و استوار کن.

سلام عزیزم
اکشال نداره چیکار کنم یه وقتایی اینجوری میشه.
مرسی از کامنت و حرفای قشنگت
ممنون که هستی دوستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.