مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد
مادرانه های یک مامان منتظر

مادرانه های یک مامان منتظر

دلم تو رو میخواد

آغوشم از تو خالی است

 

 

 

هر چه لباس می پوشم افاقه نمی کند

 

نبودنت کنار من ...!

 

زمستان سختی است ...!

نظرات 3 + ارسال نظر
sara جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 02:01

عزیزم چرا یه سری به شیر خوار گاه ولی عصر شیراز نمیزنی؟

قربونت برم آخه من شیراز نیستم.

shiva شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 22:53 http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

سلام عطیه جونم!
خوبی؟
امروز با دوستام رفته بودیم گردش، خیلی بهمون خوش گذشت؛ تهش یکی از دوستام گفت: حالا که خیلی روز خوبی بود، بیاید یه آرزویِ خوب کنیم.
چشمامو بستم و اسمتو آوردم گفتم ایشالّا هرچی خیره خدا پیشِ پایِ تو و همسرت بذاره.

سلام شیوا جانم مرسی عزیزم خوبم.
وااااااااااای تو چه دوست خوبی هستی مرسی که به یادم بودی
مرسییییییییییییییی گلم
انشالله هرچی از خدا میخوای بهت بده ممنون از آرزوی قشنگت واسه من

shiva پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 20:16 http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

همه یِ ماها، دردها و آرزوهایی داریم...
و گاهی هم از داشتنِ شون نااُمید میشیم.
گاهی شرایط انقدر سخته که هر چه قدر جلوش سینه سپر کنی، باز هم حسّ شکست خوردن، فکرِ عقب نشینی رو تو ذهنت تقویت می کنه.
امّا بذار تو ذهنت بمونه. هیچ وقت سپر ننداز.
دنیا فقط مادر شدن برایِ فرزندی از گوشت و خونِ خودت نیست.
خیلی از این بچّه ها هستن که بعد از بطنی که توش به نمو رسیدن، هیچ آغوشی رو پناهِ خودشون ندیدن.

شیوا جونم میدونم چی میگی؟
خوب می فهمم مادر بودن فقط و فقط به این نیست که بچه رو به دنیا آورد.
خیلی دلم میخواد این کارو بکنم یعنی برم یه بچه رو به سرپرستی بگیرم
اما الان نمیشه هم اینکه زیر 5 سال اجازه نمیدن میگن احتمال داره خودتون بچه دار بشین هم اینکه همسری فعلا واسه اینکار آماده نیست هنوز نمیتونه راضی بشه خب باید بهش حق داد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.